Τα διόδια του Αιγινίου δεν θα λειτουργήσουν όπως ανακοίνωσε ο Γιάννης Μαγκριώτης, αφού η Εταιρία θα εισπράττει το ποσό που της αναλογεί για τα οχήματα που διέρχονται από τον συγκεκριμένο σταθμό από τα… Μάλγαρα.
Από Εθνικού πόρους η χρηματοδότηση της 13ης Εθνικής Οδού και της Περιφερειακής της Κατερίνης, αλλά μετά το… 2010!
Τη μη λειτουργία του Σταθμού διοδίων Αιγινίου, τουλάχιστον με τον τρόπο που περιμέναμε να λειτουργήσουν, ανακοίνωσε χθες από την Κατερίνη ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης. Ο κ. Μαγκριώτης, επισκέφθηκε χθες το νομό μας, εξαγγέλλοντας την υλοποίηση σημαντικών έργων από τη Νομαρχία, όπου είχε συνάντηση με το νομάρχη, τους βουλευτές του Πα.Σο.Κ., αλλά και δημάρχους της Πιερίας.
Από Εθνικού πόρους η χρηματοδότηση της 13ης Εθνικής Οδού και της Περιφερειακής της Κατερίνης, αλλά μετά το… 2010!
Τη μη λειτουργία του Σταθμού διοδίων Αιγινίου, τουλάχιστον με τον τρόπο που περιμέναμε να λειτουργήσουν, ανακοίνωσε χθες από την Κατερίνη ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης. Ο κ. Μαγκριώτης, επισκέφθηκε χθες το νομό μας, εξαγγέλλοντας την υλοποίηση σημαντικών έργων από τη Νομαρχία, όπου είχε συνάντηση με το νομάρχη, τους βουλευτές του Πα.Σο.Κ., αλλά και δημάρχους της Πιερίας.
Διόδια Αιγινίου: «Περάστε ελεύθερα»

Αναφερόμενος στην περίπτωση των διοδίων του Αιγινίου, ο κ. Μαγκριώτης αποκάλυψε ότι αυτά ουσιαστικά λειτουργούν από την 1η Μαρτίου, μόνο που η Εταιρία εισπράττει το αντίτιμο από τα διόδια των Μαλγάρων, αφού μπορεί και καταγράφει πόσα οχήματα διέρχονται από τον συγκεκριμένο σταθμό. Ο υφυπουργός συμπλήρωσε ότι η Εταιρία κάλυψε τις τυπικές υποχρεώσεις της όσον αφορά τα συγκεκριμένα διόδια και ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να τα θέσει σε λειτουργία. Το πώς ακριβώς όμως θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο σύστημα, θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα, είπε, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει αναπροσαρμογή της τιμής των διοδίων στα Μάλγαρα, τα οποία όπως υποστήριξε έχουν μείνει καθηλωμένα εδώ και πολλά χρόνια. Αντίθετα, ανέφερε ότι η τιμή των διοδίων στο κομμάτι του δρόμου που έχει παραχωρηθεί είναι πολύ υψηλή, αφού το 70% του ποσού που καταβάλουν οι οδηγοί είναι «κρυφοί φόροι» τους οποίους επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση με σκοπό να χρηματοδοτήσει οδικά έργα σε άλλες περιοχές της χώρας. Ο υφυπουργός υποδομών, εκτίμησε ότι από την επαναδιαπραγμάτευση για τα διόδια, το Κράτος θα στερηθεί περίπου 10 δις ευρώ σε βάθος χρόνου 30 ετών.
Περισσότερα Εptanews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου